Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

  • #STRESS: Work Problems

  • How to Overcome Stress at Work and Keep Calm for the Overworked and Overwhelmed to Increase Productivity and Get Things Done
  • Von: Chris Adkins
  • Gesprochen von: Michael Pauley
  • Spieldauer: 58 Min.
Angebot endet am 01.05.2024 um 23:59 Uhr. Es gelten die Teilnahmebedingungen.
Aktiviere das begrenzte Angebot und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach den 3 Monaten erhälst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
#STRESS: Work Problems Titelbild

#STRESS: Work Problems

Von: Chris Adkins
Gesprochen von: Michael Pauley
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Jederzeit kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 4,95 € kaufen

Für 4,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

How can anybody make the most stressful job in the world stress-free and fulfilling without applying radical changes?

Stress is the biggest single cause of illness in the United States, affecting two in every 10 employees, from the overwhelmed new recruits to the busiest company executives. It is a major cause of company losses in the country amounting to $1.9 billion a year due to absenteeism; yet, most people still fail to manage stress completely in their workplaces resulting to lower productivity, lots of delays, and unfocused performance.

What most employees dismiss as a "normal" part of holding a career actually spurs the most trivial of symptoms, such as mood swings, to the most serious ones, such as hypertension and erectile dysfunction. The question remain, however, "Why do most employees fail to take stress management at work seriously?"

Overwhelming tasks often lead to overwhelming stress, but that does not always have to be the case. Constant stress usually leads to confusion, but overlook it and it might damage your memory for good. Most distressed people demonstrate changes in eating habits, but subject yourself to the same evitable emotions and you might end up with a clinical depression. Stress always starts small, but taking it for granted will allow it to grow bigger, affecting how your life goes in and out of the workplace.

There is no better way to beat stress, but to practice avoidance and adaptation to your primary stressors. This book addresses exactly that by showing how stress starts and aggravates at work.

©2015 Chris Adkins (P)2015 Chris Adkins

Das sagen andere Hörer zu #STRESS: Work Problems

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.