Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Angebot endet am 01.05.2024 um 23:59 Uhr. Es gelten die Teilnahmebedingungen.
Aktiviere das begrenzte Angebot und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach den 3 Monaten erhälst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Lean Analytics Titelbild

Lean Analytics

Von: Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
Gesprochen von: Daniel Henning
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Jederzeit kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 21,95 € kaufen

Für 21,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Empowered Titelbild
Escaping the Build Trap Titelbild
The Lean Product Playbook Titelbild
Good Strategy/Bad Strategy Titelbild
The Making of a Manager Titelbild
User Story Mapping Titelbild
Contagious Titelbild
Product-Led Growth Titelbild
Build Titelbild
Influence, New and Expanded Titelbild
The 1-Page Marketing Plan Titelbild
Storytelling with Data Titelbild
Hacking Growth Titelbild
Product-Led Onboarding: How to Turn New Users into Lifelong Customers Titelbild
Thinking in Systems Titelbild
Thinking in Bets Titelbild

Inhaltsangabe

Marc Andreesen once said that "markets that don't exist don't care how smart you are." Whether you're a startup founder trying to disrupt an industry, or an intrapreneur trying to provoke change from within, your biggest risk is building something nobody wants.

Lean Analytics can help. By measuring and analyzing as you grow, you can validate whether a problem is real, find the right customers, and decide what to build, how to monetize it, and how to spread the word. Focusing on the one metric that matters to your business right now gives you the focus you need to move ahead-and the discipline to know when to change course.

Written by Alistair Croll and Ben Yoskovitz, the book lays out practical, proven steps to take your startup from initial idea to product/market fit and beyond. Packed with over thirty case studies, and based on a year of interviews with over a hundred founders and investors, the book is an invaluable, practical guide for Lean Startup practitioners everywhere.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2013 Alistair Croll and Benjamin Yoskovitz (P)2020 Tantor

Das könnte dir auch gefallen

Das sagen andere Hörer zu Lean Analytics

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    4
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    3
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    2
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    2 out of 5 stars
  • Sprecher
    2 out of 5 stars
  • Geschichte
    3 out of 5 stars

Too generic and outdated

First of all, this isn't a bad book at all.
It has some decent insights and you will definitely learn something valuable from it.

But it doesn't really go deep inside any topic and the generic takeaways could really have been boiled down into 1/3 of the pages.

Another problem is how outdated it feels at times, a lot has changed since the release and while it's possible to generalize a lot of things and apply them to today's world, there's also stuff in there that isn't relevant anymore or may even guide you towards the wrong direction.

Also the target audience clearly are funded start-ups, so if you don't fall into that category, I wouldn't advise reading it.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.