Inspired (2nd Edition) Titelbild

Inspired (2nd Edition)

How to Create Tech Products Customers Love

Reinhören
0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Inspired (2nd Edition)

Von: Marty Cagan
Gesprochen von: Marty Cagan
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 14,95 € kaufen

Für 14,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

How do today's most successful tech companies—Amazon, Google, Facebook, Netflix, Tesla—design, develop, and deploy the products that have earned the love of literally billions of people around the world? Perhaps surprisingly, they do it very differently than most tech companies. In Inspired, technology product management thought leader Marty Cagan provides listeners with a master class in how to structure and staff a vibrant and successful product organization, and how to discover and deliver technology products that your customers will love—and that will work for your business.

With sections on assembling the right people and skillsets, discovering the right product, embracing an effective yet lightweight process, and creating a strong product culture, listeners can take the information they learn and immediately leverage it within their own organizations—dramatically improving their own product efforts.

Whether you're an early-stage startup working to get to product/market fit, or a growth-stage company working to scale your product organization, or a large, long-established company trying to regain your ability to consistently deliver new value for your customers, Inspired will take you and your product organization to a new level of customer engagement, consistent innovation, and business success.

This audiobook includes a new preface not included in the print edition.

©2018 Wiley (P)2025 Ascent Audio
Arbeitsplatz- & Organisationsverhalten

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Transformed Titelbild
Good Strategy/Bad Strategy Titelbild
The Lean Startup Titelbild
The Phoenix Project Titelbild
The Unicorn Project Titelbild
Continuous Discovery Habits Titelbild
Radical Candor: Fully Revised & Updated Edition Titelbild
Thinking in Systems Titelbild
The Mom Test Titelbild
The Design of Everyday Things Titelbild
The Culture Code Titelbild
Empowered Titelbild
Co-Intelligence Titelbild
Never Split the Difference Titelbild
Accelerate: Building and Scaling High Performing Technology Organizations Titelbild
Corporate Rebels: Make Work More Fun Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Inspired (2nd Edition)

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.