Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

  • High-Tech, High-Touch Customer Service

  • Inspire Timeless Loyalty in the Demanding New World of Social Commerce
  • Von: Micah Solomon
  • Gesprochen von: Micah Solomon, Sean Pratt
  • Spieldauer: 6 Std. und 7 Min.
  • 5,0 out of 5 stars (1 Bewertung)

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
High-Tech, High-Touch Customer Service Titelbild

High-Tech, High-Touch Customer Service

Von: Micah Solomon
Gesprochen von: Micah Solomon, Sean Pratt
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 21,95 € kaufen

Für 21,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

In an age of Twitter, smartphones, and self-service kiosks, high-tech but still high-touch customer service is the answer. Today’s customers are a hard bunch to crack. Time-strapped, screen-addicted, value-savvy, and socially engaged, their expectations are tougher than ever for a business to keep up with. They are empowered like never before and expect businesses to respect that sense of empowerment - lashing out at those that don’t.

Take heart: Old-fashioned customer service, fully retooled for today’s blistering pace and digitally connected reality, is what you need to build the kind of loyal customer base that allows you to survive - and thrive. And High-Tech, High-Touch Customer Service spells out surefire strategies for success in a clear, entertaining, and practical way. Discover:

  • Six major customer trends and what they mean for your business
  • Eight unbreakable rules for social media customer service
  • How to effectively address online complainers and saboteurs on Yelp, Twitter, TripAdvisor, and other forums for user generated content
  • The rising power of self-service - and how to design it properly
  • How to build a company culture that breeds stellar customer service

High-Tech, High-Touch Customer Service reveals inside secrets of wildly successful customer service initiatives, from Internet startups to venerable brands, and shows how companies of every stripe can turn casual customers into fervent supporters who will spread the word far and wide - online and off.

©2012 Micah Solomon (P)2013 Gildan Media LLC

Kritikerstimmen

"Micah Solomon conveys an up-to-the-minute and deeply practical take on customer service, business success, and the twin importance of people and technology." (Steve Wozniak, Apple co-founder)
"This book is IDEAL for business owners who sell to consumers...you will find examples and lessons galore.” ( Small Business Trends)

Das könnte dir auch gefallen

Das sagen andere Hörer zu High-Tech, High-Touch Customer Service

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.