Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

  • Groundswell - Expanded and Revised Edition

  • Winning in a World Transformed by Social Technologies
  • Von: Charlene Li, Josh Bernoff
  • Gesprochen von: Josh Bernoff
  • Spieldauer: 9 Std. und 48 Min.

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Groundswell - Expanded and Revised Edition Titelbild

Groundswell - Expanded and Revised Edition

Von: Charlene Li, Josh Bernoff
Gesprochen von: Josh Bernoff
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 31,95 € kaufen

Für 31,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

Corporate executives struggle to harness the power of social technologies. Twitter, Facebook, blogs, YouTube are where customers discuss products and companies, write their own news, and find their own deals but how do you integrate these activities into your broader marketing efforts? It's an unstoppable groundswell that affects every industry -- yet it's still utterly foreign to most companies running things now.When consumers you've never met are rating your company's products in public forums with which you have no experience or influence, your company is vulnerable. In Groundswell, Josh Bernoff and Charlene Li explain how to turn this threat into an opportunity.In this updated and expanded edition of Groundswell, featuring an all new introduction and chapters on Twitter and social media integration, you'll learn to:

  • Evaluate new social technologies as they emerge
  • Determine how different groups of consumers are participating in social technology arenas
  • Apply a four-step process for formulating your future strategy
  • Build social technologies into your business

Groundswell is required listening for executives seeking to protect and strengthen their company's public image.

©2011 Charlene Li, Josh Bernoff (P)2011 Gildan Media Corp

Kritikerstimmen

"..for Groundswell's intended audience - managers struggling to answer questions such as 'should my soap company have a presence on Facebook?' or 'why isn't anyone reading our company blog?' - the emphasis on data and analytics is not a bug - it's a feature" ( The Financial Times)

Das könnte dir auch gefallen

Das sagen andere Hörer zu Groundswell - Expanded and Revised Edition

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.