Influence, New and Expanded Titelbild

Influence, New and Expanded

The Psychology of Persuasion

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 30.04.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen des Angebots.
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Aktiviere das befristete Angebot, mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach 3 Monaten bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Influence, New and Expanded

Von: Robert B. Cialdini
Gesprochen von: Robert B. Cialdini
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 30.04.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 34,95 € kaufen

Für 34,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

The foundational and wildly popular go-to resource for influence and persuasion—a renowned international bestseller, with over 5 million copies sold—now revised, adding: new research, new insights, new examples, and online applications.

In the new edition of this highly acclaimed bestseller, Robert Cialdini—New York Times bestselling author of Pre-Suasion and the seminal expert in the fields of influence and persuasion—explains the psychology of why people say yes and how to apply these insights ethically in business and everyday settings. Using memorable stories and relatable examples, Cialdini makes this crucially important subject surprisingly easy. With Cialdini as a guide, you don't have to be a scientist to learn how to use this science.

You'll learn Cialdini's Universal Principles of Influence, including new research and new uses so you can become an even more skilled persuader—and just as importantly, you'll learn how to defend yourself against unethical influence attempts. You may think you know these principles, but without understanding their intricacies, you may be ceding their power to someone else.

Cialdini's Principles of Persuasion:

  • Reciprocation
  • Commitment and Consistency
  • Social Proof
  • Liking
  • Authority
  • Scarcity
  • Unity, the newest principle for this edition

Understanding and applying the principles ethically is cost-free and deceptively easy. Backed by Dr. Cialdini's 35 years of evidence-based, peer-reviewed scientific research—including a three-year field study on what leads people to change—Influence is a comprehensive guide to using these principles to move others in your direction.

©2021 Robert B. Cialdini (P)2021 HarperCollins Publishers
Erfolg im Beruf Management & Leadership Marketing & Vertrieb Persönliche Entwicklung Persönlicher Erfolg

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Pre-Suasion Titelbild
Expert Secrets Titelbild
Made to Stick Titelbild
Never Split the Difference Titelbild
Yes! Titelbild
$100M Leads Titelbild
The Bezos Letters Titelbild
The Laws of Human Nature Titelbild
Contagious Titelbild
$100M Offers Titelbild
How to Win Friends & Influence People Titelbild
The Psychology of Money Titelbild
Principles Titelbild
Thinking, Fast and Slow Titelbild
Supercommunicators Titelbild
Buy Back Your Time Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Influence, New and Expanded

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    107
  • 4 Sterne
    13
  • 3 Sterne
    7
  • 2 Sterne
    2
  • 1 Stern
    3
Sprecher
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    79
  • 4 Sterne
    15
  • 3 Sterne
    10
  • 2 Sterne
    3
  • 1 Stern
    4
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    85
  • 4 Sterne
    15
  • 3 Sterne
    6
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    2

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    4 out of 5 stars
  • Sprecher
    2 out of 5 stars
  • Geschichte
    4 out of 5 stars

Sehr interessant

Englischer Sprecher leider katastrophal schlecht. Die Informationen im Buch sind allerdings sehr interessant und immer noch aktuell

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Amazing

I had high hopes for this so-called classic and I was not disappointed. Robert Cialdini takes the reader by the hand and shows how particular levers of influence can have tremendous impact on our lives.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

1 Person fand das hilfreich

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

The story of benign influence

Knowledge is power and the author here takes a stand for the benign use of it. This book is not only informative but also morally instructive without being overbearing.
Highly recommended

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Great and insightful book

Gives a great understanding of how and why people take decisions and actions. It will help me personally and professionally.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

1 Person fand das hilfreich

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Informal, insight

All in all awesome. I will need to listen to it again to deepen it. Some time it is a little lengthy.
All in all awesome!

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Great book

Cialdini analyzes the main levers of influence, how to respond/defend, and when not to defend. It's a great resource to navigate our increasingly complex and information-overloaded world.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Insightful, illustrative and instructive

The enormous set of examples helped me to understand the scope and applications of influence tactics, both in marketing and everyday live. I especially liked the additions regarding the growing information complexity and how decision shortcuts become more important. This book with its expansions is absolutely up-to-date and makes me feel like I am hearing a new book with some well picked references to the past. I recommend the interview on freakonomics radio with the author where I first heard about him and his book. https://open.spotify.com/episode/035EebqDN1LUqTHhacyQip
I would appreciate if the accompanying PDF included an overview of the principles in the book.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

The best book on sales

If you want to be successful in sales you have to understand the fundamentals. And this book delivers them.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Great and updated information on the topic

The book/audiobook is very long, hence has a lot of information.
it is a definite "yes" on the purchase decision for everyone who is interested in the psychology of persuasion.
Caldini reads his book himself and one can follow everything he is explaining.
It's a very good book.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    3 out of 5 stars
  • Sprecher
    3 out of 5 stars
  • Geschichte
    3 out of 5 stars

It's alright...

Interesting but every point he makes is stretched out a lot longer than necessary. He gives a lot of examples for every point which are all good but have of them could have been left out and he still would have conveyed the points he was making.
Also he reads increadibly slow but on 1,8x speed it felt pretty normal again.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.