Jetzt kostenlos testen

Scientific Advertising

Sprecher: Ty Carthage
Spieldauer: 2 Std. und 19 Min.
4 out of 5 stars (11 Bewertungen)

Danach 9,95 € pro Monat. Jederzeit kündbar.

ODER
Im Warenkorb

Inhaltsangabe

This is a complete and unabridged audiobook from the original 1923 publication of Claude Hopkins' classic book on advertising, Scientific Advertising. This short listen is recommended by David Ogilvy, Jay Abraham, and many other masters of marketing. It contains many principles that are common in Internet marketing today, such as the idea of testing and measuring ad effectiveness, writing to one person, understanding and using psychology, etc.

Public Domain (P)2015 Tridb Audiobooks

Das könnte Ihnen auch gefallen

Weitere Titel des Autors

Hörerbewertungen

Bewertung

Gesamt

  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    5
  • 4 Sterne
    3
  • 3 Sterne
    2
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0

Sprecher

  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    3
  • 4 Sterne
    5
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0

Geschichte

  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    3
  • 4 Sterne
    6
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Es gibt noch keine Rezensionen