Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

  • Ca$hvertising

  • How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to Anyone
  • Von: Drew Eric Whitman
  • Gesprochen von: Johnny Heller
  • Spieldauer: 6 Std. und 17 Min.
  • 4,7 out of 5 stars (42 Bewertungen)
Angebot endet am 01.05.2024 um 23:59 Uhr. Es gelten die Teilnahmebedingungen.
Aktiviere das begrenzte Angebot und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach den 3 Monaten erhälst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Ca$hvertising Titelbild

Ca$hvertising

Von: Drew Eric Whitman
Gesprochen von: Johnny Heller
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Jederzeit kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Diese Titel könnten dich auch interessieren

$100M Leads Titelbild
Dotcom Secrets Titelbild
Traffic Secrets Titelbild
$100M Offers Titelbild
Expert Secrets Titelbild
The Ultimate Sales Letter, 4th Edition Titelbild
Scientific Advertising Titelbild
Influence, New and Expanded Titelbild
Pre-Suasion Titelbild
Gym Launch Secrets Titelbild
Unscripted Titelbild
Magnetic Marketing Titelbild
Building a StoryBrand Titelbild
The Way of the Superior Man Titelbild
10x Is Easier than 2x Titelbild
The E-Myth Revisited Titelbild

Inhaltsangabe

Fact: Your brain is being controlled - and you don't even know it. Because if you think the ads you're seeing today are just pretty pictures with nice, creative copy, you're mistaken. Truth is, you are being powerfully influenced by dozens of proven scientific principles of advertising psychology...little-known techniques of consumer persuasion that go completely unnoticed by the buying public. And they're causing you - and millions like you - to spend enormous amounts of money every day on countless products and services. But what are these principles? How do they work? And how can you use them in your own advertising?

Prepare yourself for a unique learning experience as author Drew Eric Whitman takes you on a wild roller-coaster ride through the streets of New York's famed Madison Avenue and teaches you the specific psychological techniques that today's top copywriters and designers use to influence the masses...and how you can use them to rapidly increase your sales, no matter what you sell.

In this audiobook, Whitman teaches you dozens of well-guarded secrets that he learned during his 30+ years in the ad business, including:

  • How to push your prospects' hot buttons in every ad, sales letter, or email - it's not hard to do once you know the secret
  • Why developing your "USP" can leave your competition in the dust - it's the quickest way to instantly begin out-marketing your competitors
  • Why you don't need a degree in business to create great ads - but there is one thing you must know or your ads will likely fail miserably
  • How to develop a powerful ad-agency mind-set - what the pros know about consumer buying behavior and how you can use it to your advantage
  • How to save $600 for every $1,000 you spend on ads - this idea alone is worth infinitely more than the price of this book...and you can start using it immediately
  • The amazing five-second, no-fail headline test - chances are your ads, emails, websites, and other promotional materials fail this test every time
  • How to install persuasive images in people's brains - learn how to direct how people think about your products and services
  • Why people really buy your product or service - sorry, but it's not what you think
  • How to write headlines that get read and get response - tons of examples you can "steal" for your own ads
  • Long vs. short copy: Which is really best for response? Don't believe the lies!
  • How to use the devilishly effective pyramid principal - lure readers into your ads by understanding human eyeball behavior
  • How to turn ordinary words into copy that motivates, influences, persuades
  • How to cause people to mentally demonstrate your products...before they buy
  • How emotional words melt sales resistance like a red-hot knife through butter
  • And much more

©2009 Drew Eric Whitman (P)2017 Vibrance Press

Das könnte dir auch gefallen

Weitere Titel des Sprechers

Das sagen andere Hörer zu Ca$hvertising

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    34
  • 4 Sterne
    4
  • 3 Sterne
    3
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    27
  • 4 Sterne
    4
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    26
  • 4 Sterne
    4
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Great Marketing Insights.

I finally realized how to write an impactful copy.
I highly recommend this book to everyone who is into marketing and advertising.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Awesome for marketers

loved it because it has endless practical tipps and I could learn a lot from it.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Amazing!

Jam packed with high quality marketing/copywriting ideas and examples! :D
A must read for any entrepreneur.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    4 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Super erklärt und praxisnah

das einzige was ich zu bemängeln habe sind die zu langen Kapitel.
Abschnitte mit 30 Minuten wären optimal

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Excellent... The best book ever!

This is the best book I've come across in the last years.
So much information in one single book.
No BS, no wasting of time, no self-promotion. Only extremely high-quality content.
I just ordered the paperback.
I think this will be my Direct Marketing bible for a couple of years.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.