
S5 Ep 7 - Sean Peter: The importance of music and theatre
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
-
Gesprochen von:
-
Von:
Über diesen Titel
Buy Tim's children's book:
Lucy Brown Turns Upside Down: http://lucybrownwritesupsidedown.com/
About Tim Dansie:
Tim is a registered Teacher and Psychologist. He spent 12 years working in schools as a Teacher / Psychologist before establishing his own private practice working with children, families, teachers and schools. As a result, Tim has a unique understanding about what is required to improve a student’s educational and wellbeing outcomes.
Tim currently consults to the Independent Schools Association, the Catholic Schools Association and the Education Department of South Australia.
He also works with elite level athletes, consulting to the Adelaide Football Club in the AFL and as a Career Guidance person to Adelaide United in the A-League.
Tim has vast experience working with children and families and he is able to offer a wide range of services.
Connect with Tim:
For the latest news, insights and information about upcoming books, podcasts and other content, join Tim Dansie’s mailing list here http://eepurl.com/dmRd6P.
You can also send Tim an email here tdpsych@bigpond.com or find out more about his private practice here http://tdpsych.com
Tim's book Setting Your Kids Up for Success (4 – 12): Time for Some Common Sense is on the way. Sign up to our mailing list (here http://eepurl.com/dmRd6P) to get notified when it's released!This show is produced by Apiro Media - http://apiropodcasts.com
Noch keine Rezensionen vorhanden