
Looking Back on 2022! Viral Solutions Reminisces While Making Predictions for the New Year!
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
-
Gesprochen von:
-
Von:
Über diesen Titel
It’s the New Year already?! Oh, how time flies! Looking back at 2022, what marketing changes did you notice?
On this episode of The Obsessed Marketer, Andrew Haese, Joel Schmitz, and Taylor Buman talk about their experiences with 2022 and what they noticed changed in the marketing sphere.
They think back to the rise of short-form video content, smaller character counts in captions, and the early hopes for the Metaverse!
–––
RESOURCES MENTIONED:
Learn More About Web Accessibility - https://webaim.org/
Walmart’s Metaverse Experience - https://mutualmobile.com/work/walmart
–––
GET A FREE MARKETING AUDIT: https://viralsolutions.net/services/free-50-point-marketing-audit/
REQUEST A FREE CONSULT: https://viralsolutions.net/request-free-consultation/
Noch keine Rezensionen vorhanden