
Ep 20: Scaling Customer Success: Unlocking Growth with Julie Persofsky
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
-
Gesprochen von:
-
Von:
Über diesen Titel
In this episode of Spotlight, host Elizabeth Italiano welcomes Julie Persofsky, Founder of Achieve Exponential Growth, to explore strategies for scaling Customer Success and driving revenue growth.
With over 20 years of Go-To-Market expertise, Julie shares actionable insights on:
- When and how to hire your first CSM.
- Identifying the customer’s “aha moment” to boost adoption.
- Balancing cost-to-serve with retention and growth through effective segmentation.
- Redefining roles to eliminate bottlenecks and enhance team satisfaction.
- Building cross-department collaboration for seamless customer experiences.
Julie also discusses her proven methods for diagnosing bottlenecks, prioritizing impactful changes, and leveraging resources to scale effectively.
Don’t miss her tips and insights from her latest course, Achieve Exponential Growth.
Join here: https://juliepersofsky.com/
(use the CSINFOCUS code to get 20% off until Jan 15, 2025)
Tune in to learn how to elevate your Customer Success strategy and unlock exponential growth!
Das sagen andere Hörer zu Ep 20: Scaling Customer Success: Unlocking Growth with Julie Persofsky
Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.
Es gibt noch keine Rezensionen