
B2B Marketing Budget and Productivity Benchmarks
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
-
Gesprochen von:
-
Von:
Über diesen Titel
Dave "CAC" Kellogg and Ray "Growth" Rike break down the recent Benchmarkit B2B Marketing Budget and Productivity Benchmarks Report. Key trends and insights into how the Marketing budgets are established, consumed and reported upon including:
- Marketing budget as a percentage of revenue including YoY changes and segmented by company size
- Growth Rates compared to Marketing budget allocation - the chicken or the egg discussion
- People vs Program vs Technology budget allocation - and which company profile attributes impact the results
- Demand Generation - how much of the Marketing budget is consumed by demand gen - it depends...
- Product-Led Growth vs Sales-Led Growth - how the GTM motion impacts budget allocation
- Top 3 Marketing Performance Metrics use and the Top 3 Marketing efficiency metrics used
If you are evaluating how your Marketing budget companies to similar "like" companies or how other companies are measuring the efficiency and/or Marketing ROI - this episode has something for you!
See Privacy Policy at https://art19.com/privacy and California Privacy Notice at https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
Das sagen andere Hörer zu B2B Marketing Budget and Productivity Benchmarks
Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.
Es gibt noch keine Rezensionen