Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Unconscious Bias in Schools (Revised Edition) Titelbild

Unconscious Bias in Schools (Revised Edition)

Von: Tracey A. Benson, Sarah E. Fiarman, Glenn E. Singleton - foreword
Gesprochen von: Leon Nixon
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

In Unconscious Bias in Schools, two seasoned educators describe the phenomenon of unconscious racial bias and how it negatively affects the work of educators and students in schools. In order to address this bias, the authors argue, educators must first be aware of the racialized context in which we live.

Unconscious Bias in Schools provides education leaders with an essential road map for addressing these issues directly. The authors draw on the literature on change management, leadership, critical race theory, and racial identity development, as well as the growing research on unconscious bias in a variety of fields, to provide guidance for creating the conditions necessary to do this work - awareness, trust, and a "learner's stance". Benson and Fiarman also outline specific steps toward normalizing conversations about race; reducing the influence of bias on decision-making; building empathic relationships; and developing a system of accountability.

All too often, conversations about race become mired in questions of attitude or intention - "But I'm not a racist!" This book shows how information about unconscious bias can help shift conversations among educators to a more productive, collegial approach that has the potential to disrupt the patterns of perception that perpetuate racism and institutional injustice.

©2020 The President and Fellows of Harvard College (P)2021 Tantor

Das könnte dir auch gefallen

Das sagen andere Hörer zu Unconscious Bias in Schools (Revised Edition)

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.