The Future of Digital Advertising Titelbild

The Future of Digital Advertising

Personalization and Innovation in 2025 and Beyond: Exploring the Key Trends Shaping the Next Era of Digital Marketing, Video Content, and Influencer Strategies

Reinhören
Zeitlich begrenztes Angebot

3 Monate kostenlos
0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 31. Juli 2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen
Aktiviere das befristete Angebot, mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach 3 Monaten bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Future of Digital Advertising

Von: Hariah Birdsong
Gesprochen von: Gordon Webster
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 31. Juli 2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Discover the Next Era of Marketing in The Future of Digital Advertising: Personalization and Innovation in 2025 and Beyond

In an age where artificial intelligence, data-driven marketing, and personalized advertising dominate the digital landscape, staying ahead of the curve is no longer optional—it's essential. This insightful book dives deep into the evolving world of digital advertising, offering forward-thinking strategies and exploring cutting-edge innovations that are reshaping how brands connect with consumers.

Perfect for marketers, entrepreneurs, ad strategists, and tech-savvy professionals, this book explores:

The rise of AI in advertising and predictive consumer behavior

Emerging trends in programmatic advertising and real-time bidding

How MarTech and AdTech are converging to redefine marketing

The power of hyper-personalized content and customer journey mapping

Ethical considerations and data privacy in the future of targeted advertising

Whether you're a seasoned advertiser or a digital marketing newbie, this book is your guide to navigating and mastering advertising innovation in 2025 and beyond.

©2025 Hariah Birdsong (P)2025 Hariah Birdsong
Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Marketing & Vertrieb

Das sagen andere Hörer zu The Future of Digital Advertising

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.