The Four Steps to the Epiphany Titelbild

The Four Steps to the Epiphany

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Four Steps to the Epiphany

Von: Steve Blank
Gesprochen von: Graham Rowat
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 21,95 € kaufen

Für 21,95 € kaufen

ZEITLICH BEGRENZTES ANGEBOT. Nur 0,99 € pro Monat für die ersten 3 Monate. 3 Monate für 0,99 €/Monat, danach 9,95 €/Monat. Bedingungen gelten. Jetzt starten.

Über diesen Titel

The Four Steps to the Epiphany launched the lean start-up approach to new ventures. It was the first book to offer that start-ups are not smaller versions of large companies and that new ventures are different than existing ones. Start-ups search for business models while existing companies execute them.

The book offers the practical and proven four-step customer development process for search and offers insight into what makes some start-ups successful and leaves others selling off their furniture.

Rather than blindly execute a plan, The Four Steps helps uncover flaws in product and business plans and correct them before they become costly. Rapid iteration, customer feedback, and testing your assumptions are all explained in this book.

Packed with concrete examples of what to do, how to do it, and when to do it, the book will leave you with new skills to organize sales, marketing, and your business for success.

If your organization is starting a new venture and you're thinking how to successfully organize sales, marketing, and business development, you need The Four Steps to the Epiphany. A must-listen for anyone starting something new.

©2020 Steve Blank. (P)2020 Gildan Media
Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Management & Leadership
Alle Sterne
Am relevantesten
First part is really relevant for me.

The second part is mainly about cold calling and blabla.. dont really line that part, but still relebant to get the feedback.
That is also the most important thing to afapt your prdocut...

Just be aware to not get stuck into the eternal adapation circle



First part yes, second part yeah okay

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.