The Coaching Survival Guide Titelbild

The Coaching Survival Guide

Simple Tips to Help You Coach Your Call Center Agents to Performance Success

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Coaching Survival Guide

Von: Skilled and Thrilled
Gesprochen von: Luigino Taboada
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

ZEITLICH BEGRENZTES ANGEBOT. Nur 0,99 € pro Monat für die ersten 3 Monate. 3 Monate für 0,99 €/Monat, danach 9,95 €/Monat. Bedingungen gelten. Jetzt starten.

Über diesen Titel

In today's fast-paced business environment, call centers play a crucial role in maintaining a company's reputation and customer satisfaction. As a call center leader, you are the linchpin that ensures these critical interactions are managed effectively and efficiently. Your responsibilities encompass overseeing daily operations, monitoring performance metrics, and, most importantly, coaching and developing your agents to excel in their roles.

Coaching is crucial for call center leaders as it directly impacts the performance and satisfaction of their teams. By providing regular, personalized guidance, leaders can help agents develop essential skills, enhance their communication abilities, and boost their confidence. Effective coaching ensures that agents are well-equipped to handle diverse customer interactions, leading to improved service quality and higher customer satisfaction. Moreover, a strong coaching culture fosters continuous learning and professional growth, which can increase employee retention and create a more motivated, efficient workforce, ultimately driving the overall success of the call center.

Coaching in a call center environment can be challenging and confusing due to the diverse needs and varying skill levels of agents. Leaders often struggle to tailor their coaching approaches to suit each individual, balancing the need for constructive feedback with maintaining morale. Additionally, the fast-paced nature of call centers can make it difficult to find time for thorough coaching sessions. The complexity of different customer scenarios also adds to the challenge, requiring leaders to have a deep understanding of both technical and soft skills. Despite these hurdles, overcoming them is essential for cultivating a resilient and capable team.

If you are a contact center leader, then "The Coaching Survival Guide" is the one book you must listen to.

©2024 Elevation Business Group (EBG) Inc. (P)2024 Elevation Business Group (EBG) Inc.
Arbeitsplatz- & Organisationsverhalten Management & Leadership
Noch keine Rezensionen vorhanden