Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

  • The Aisles Have Eyes

  • How Retailers Track Your Shopping, Strip Your Privacy, and Define Your Power
  • Von: Joseph Turow
  • Gesprochen von: Rob Grgach
  • Spieldauer: 7 Std. und 50 Min.
  • 4,0 out of 5 stars (2 Bewertungen)

Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
The Aisles Have Eyes Titelbild

The Aisles Have Eyes

Von: Joseph Turow
Gesprochen von: Rob Grgach
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 30,95 € kaufen

Für 30,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
activate_primeday_promo_in_buybox_DT

Inhaltsangabe

By one expert's prediction, within 20 years half of Americans will have body implants that tell retailers how they feel about specific products as they browse their local stores. The notion may be outlandish, but it reflects executives' drive to understand shoppers in the aisles with the same obsessive detail that they track us online. In fact, a hidden surveillance revolution is already taking place inside brick-and-mortar stores, where Americans still do most of their buying. Drawing on his interviews with retail executives, analysis of trade publications, and experiences at insider industry meetings, advertising and digital studies expert Joseph Turow pulls back the curtain on these trends, showing how a new hyper-competitive generation of merchants - including Macy's, Target, and Walmart - is already using data mining, in-store tracking, and predictive analytics to change the way we buy, undermine our privacy, and define our reputations.

©2017 Joseph Turow (P)2017 Tantor

Kritikerstimmen

"[Joseph Turow's] book offers invaluable insights about in-store data-gathering, including frank observations from unnamed industry sources. . . . Valuable reading for shoppers and retailers alike." ( Kirkus)

Das könnte dir auch gefallen

Weitere Titel des Autors

Das sagen andere Hörer zu The Aisles Have Eyes

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 3.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Very Good

Very Good Book with current insights into the current retail challenges. yes I liked it.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    3 out of 5 stars
  • Sprecher
    3 out of 5 stars
  • Geschichte
    2 out of 5 stars

too American focused

this Audiobook seems in some areas more like a commercial for certain players without the high level overview. only in the last chapter are some more long-term views.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.