The Age of Digital Marketing: Master the Power of Facebook Advertising for Insanely Effective Social Media Marketing Titelbild

The Age of Digital Marketing: Master the Power of Facebook Advertising for Insanely Effective Social Media Marketing

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Age of Digital Marketing: Master the Power of Facebook Advertising for Insanely Effective Social Media Marketing

Von: Matthew Bartnik
Gesprochen von: Jason Neeser
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Über diesen Titel

Learn how to leverage the power of the largest Online audience in the world!

  • 79 percent of Americans actively use Facebook (and this number is only growing)
  • More than 50 Million businesses have Facebook pages
  • 57 percent of consumers say Facebook content and ads influenced their purchasing decisions
  • 23 percent of Facebook users report making a purchase after clicking on a Facebook ad

There is a virtually endless pool of customers at your fingertips that you can tap into if you learn how to master Facebook advertising and learn how to take advantage of all the resources and data that Facebook provides for businesses.

This book will teach you how to get started with Facebook advertising.

You will learn:

  • All of the different ways you can advertise on Facebook
  • How to decide which form of advertising will work most effectively for your business and objectives
  • B2C vs. B2B advertising on Facebook
  • The pros and cons of using Facebook ads vs. Google Adwords and how you can use both for maximum reach
  • How the platform works and how it automates your marketing and targeting
  • How to evaluate and learn from the Facebook reports and data to optimize your marketing efforts and get the most bang for your buck.

You will become an expert in:

  • Creating effective Facebook ads
  • Exploiting the tools and tricks that most people aren’t aware of on Facebook. This will give you a competitive edge
  • Keeping your advertising campaigns lean by controlling the budget and spending only on the most effective strategies and campaigns
  • Avoiding the 30 most common mistakes people make with Facebook Advertising.

This book is a comprehensive, step-by-step, beginners guide that will help you become an influencer on Facebook, a platform that is absolutely essential for marketers who want to be effective in the 21st century.

©2018 Matthew Bartnik (P)2018 Matthew Bartnik
Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Marketing & Vertrieb
Noch keine Rezensionen vorhanden