 
                Teaching What You Don't Know
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Nur 0,99 € pro Monat für die ersten 3 Monate
 Bist du Amazon Prime-Mitglied?
    
        
        
            
 
  
                Bist du Amazon Prime-Mitglied?Audible 60 Tage kostenlos testen
Für 20,95 € kaufen
- 
    
        
 
	
Gesprochen von:
- 
    
    
                
 
Rebecca Van Volkinburg
- 
    
        
 
	
Von:
- 
    
    
                
 
Therese Huston
Über diesen Titel
Your graduate work was on bacterial evolution, but now you're lecturing to 200 freshmen on primate social life. You've taught Kant for twenty years, but now you're team-teaching a new course on "Ethics and the Internet". The personality theorist retired and wasn't replaced, so now you, the neuroscientist, have to teach the "Sexual Identity" course.
Everyone in academia knows it and no one likes to admit it: faculty often have to teach courses in areas they don't know very well. The challenges are even greater when students don't share your cultural background, lifestyle, or assumptions about how to behave in a classroom.
In this practical and funny book, an experienced teaching consultant offers many creative strategies for dealing with typical problems. How can you prepare most efficiently for a new course in a new area? How do you look credible? And what do you do when you don't have a clue how to answer a question?
Encouraging faculty to think of themselves as learners rather than as experts, Therese Huston points out that authority in the classroom doesn't come only, or even mostly, from perfect knowledge. She offers tips for introducing new topics in a lively style, for gauging students' understanding, for reaching unresponsive students, for maintaining discussions when they seem to stop dead, and - yes - for dealing with those impossible questions.
Original, useful, and hopeful, this book reminds you that teaching what you don't know, to students whom you may not understand, is not just a job. It's an adventure.
The book is published by Harvard University Press.
©2009 The President and Fellows of Harvard College (P)2012 Redwood AudiobooksKritikerstimmen
Die Sprecherin ist allerdings eine Katastrophe. Jeder text-to-speech Computer hätte das besser gemacht.
Irritierend ist auch, dass es gar keine Sprechpausen zwischen Kapiteln oder Abschnitten gibt. Das ist aber wohl eher ein Problem der Nachbearbeitung.
Ich empfehle das Buch als Buch, nicht aber als Hörbuch.
Gutes Buch, schlechte Sprecherin
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.
 
            
         
    
                                     
    
                                                
                                            
                                        
                                    
                            
                            
                        
                    