Kostenlos im Probemonat

  • Predictive Marketing

  • Easy Ways Every Marketer Can Use Customer Analytics and Big Data
  • Von: Omer Artun, Dominique Levin PhD
  • Gesprochen von: Tim Andres Pabon
  • Spieldauer: 8 Std. und 44 Min.
  • 5,0 out of 5 stars (1 Bewertung)

Streame eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Flexibel pausieren oder jederzeit kündigen.
Predictive Marketing Titelbild

Predictive Marketing

Von: Omer Artun,Dominique Levin PhD
Gesprochen von: Tim Andres Pabon
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 21,95 € kaufen

Für 21,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Amazon Prime und Audible Logo

Bist du Amazon Prime-Mitglied?

Audible 60 Tage kostenlos testen

    Inhaltsangabe

    Make personalized marketing a reality with this practical guide to predictive analytics.

    Predictive Marketing is a predictive analytics primer for organizations large and small, offering practical tips and actionable strategies for implementing more personalized marketing immediately. The marketing paradigm is changing, and this book provides a blueprint for navigating the transition from creative- to data-driven marketing, from one-size-fits-all to one-on-one, and from marketing campaigns to real-time customer experiences. You'll learn how to use machine-learning technologies to improve customer acquisition and customer growth, and how to identify and re-engage at-risk or lapsed customers by implementing an easy, automated approach to predictive analytics. Much more than just theory and testament to the power of personalized marketing, this audiobook focuses on action, helping you understand and actually begin using this revolutionary approach to the customer experience.

    Predictive analytics can finally make personalized marketing a reality. For the first time, predictive marketing is accessible to all marketers, not just those at large corporations - in fact, many smaller organizations are leapfrogging their larger counterparts with innovative programs. This audiobook shows you how to bring predictive analytics to your organization, with actionable guidance that get you started today.

    • Implement predictive marketing at any size organization
    • Deliver a more personalized marketing experience
    • Automate predictive analytics with machine learning technology
    • Base marketing decisions on concrete data rather than unproven ideas

    Marketers have long been talking about delivering personalized experiences across channels. All marketers want to deliver happiness, but most still employ a one-size-fits-all approach. Predictive Marketing provides the information and insight you need to lift your organization out of the campaign rut and into the rarefied atmosphere of a truly personalized customer experience.

    ©2015 AgilOne (P)2017 Gildan Media LLC

    Das könnte dir auch gefallen

    Das sagen andere Hörer zu Predictive Marketing

    Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
    Gesamt
    • 5 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      1
    • 4 Sterne
      0
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0
    Sprecher
    • 5 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      1
    • 4 Sterne
      0
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0
    Geschichte
    • 5 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      1
    • 4 Sterne
      0
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0

    Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

    Es gibt noch keine Rezensionen