Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

  • Only at Comic-Con: Hollywood, Fans, and the Limits of Exclusivity

  • Von: Erin Hanna
  • Gesprochen von: Ginger White
  • Spieldauer: 8 Std. und 18 Min.
Angebot endet am 01.05.2024 um 23:59 Uhr. Es gelten die Teilnahmebedingungen.
Aktiviere das begrenzte Angebot und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach den 3 Monaten erhälst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Only at Comic-Con: Hollywood, Fans, and the Limits of Exclusivity Titelbild

Only at Comic-Con: Hollywood, Fans, and the Limits of Exclusivity

Von: Erin Hanna
Gesprochen von: Ginger White
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Jederzeit kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

When the San Diego Comic-Con was founded in 1970, it provided an exclusive space where fans, dealers, collectors, and industry professionals could come together to celebrate their love of comics and popular culture. In the decades since, Comic-Con has grown in size and scope, attracting hundreds of thousands of fans each summer and increased attention from the media industries, especially Hollywood, which uses the convention’s exclusivity to spread promotional hype far and wide. What made the San Diego Comic-Con a Hollywood destination? How does the industry’s presence at Comic-Con shape our ideas about what it means to be a fan? And what can this single event tell us about the relationship between media industries and their fans, past and present? Only at Comic-Con answers these questions and more as it examines the connection between exclusivity and the proliferation of media industry promotion at the longest-running comic convention in North America.

The book is published by Rutgers University Press. The audiobook is published by University Press Audiobooks.

©2019 Erin Hanna (P)2020 Redwood Audiobooks

Kritikerstimmen

"This is an important book for fan studies and beyond...a must-read...." (Matt Hills, author of Fan Cultures and Doctor Who: The Unfolding Event)

“This exciting, well-researched book situates Comic-Con within the confluence of fandom, industry, and convergence.” (Derek Johnson, author of Media Franchising: Creative License and Collaboration in the Culture Industries)

Das sagen andere Hörer zu Only at Comic-Con: Hollywood, Fans, and the Limits of Exclusivity

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.