Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat
Mit Angebot hören
-
Moving In-House
- Why It Might Be Good for Your Business to In-House Your Marketing Activities. And How to Do It.
- Gesprochen von: Jeremy Albret
- Spieldauer: 4 Std. und 11 Min.
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
2,95 €/Monat für 3 Monate
Für 15,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Inhaltsangabe
For the past 15 years, I've been helping organizations set up their in-house SoMe, content, branding, and marketing teams. Working with brands such as LEGO, Mars, Maersk, Apple, and Georg Jensen, I have seen some of the same frustrations and issues when working with external agencies.
Here, outlined in this book and coupled with inspiring stories, you will find the ideas to create and manage your own in-house setup, tested processes, and step-by-step guidance. These are easy to follow, despite being the result of more than a decade of experience and research. The process is designed to minimize your risk of failure. So if you've ever thought about what it would be like to bring in more of your marketing activities from your creative agencies, this book is for you.