Leading Schools Impacted by Poverty Titelbild

Leading Schools Impacted by Poverty

Frameworks and Strategy

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Leading Schools Impacted by Poverty

Von: Barnhouse Doyle
Gesprochen von: Bryan SInger
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

ZEITLICH BEGRENZTES ANGEBOT. Nur 0,99 € pro Monat für die ersten 3 Monate. 3 Monate für 0,99 €/Monat, danach 9,95 €/Monat. Bedingungen gelten. Jetzt starten.

Über diesen Titel

By working together with the Ministries of Health, Education, Citizenship and Youth, and Family Services and Housing, this repository includes information on all children born in the province. This information has been used to track educational outcomes over a length of time that is long enough to follow children from kindergarten to graduation. One of the key areas these studies focus on are the grade twelve Provincial Standards Exams in both English Language Arts and Mathematics.

Upon first glance, the differences in outcomes between low socioeconomic and high socioeconomic status students appear not to be that substantial. It is only when one examines the difference between reviewing all students who should be writing grade twelve provincial standards exams with those who are actually writing the exams during the scheduled year of graduation that the true disparity stands out. There are, the report suggests, far greater socioeconomic disparities in educational outcomes than have been previously realized and reported.

The work in this thesis attempts to examine a study of principals perspectives on the relationship between poverty and school success, school practices that can promote student success, and their role in creating increased student success. Highlighting the fact that students that come from more affluent communities perform better in academic areas than their less affluent peers on its own is not surprising.

©2016 Barnhouse Doyle (P)2025 Barnhouse Doyle
Bildung
Noch keine Rezensionen vorhanden