Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • Fifty Years of 60 Minutes

  • The Inside Story of Television's Most Influential News Broadcast
  • Von: Jeff Fager
  • Gesprochen von: Jeff Fager
  • Spieldauer: 10 Std. und 28 Min.

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Fifty Years of 60 Minutes

Von: Jeff Fager
Gesprochen von: Jeff Fager
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

A history of 60 Minutes - the iconic American TV news broadcast - going behind the scenes of the most famous breakthrough stories of its remarkable 50-year run to reveal the secrets of the program's success.

Fifty Years of 60 Minutes tells the inside story of the legendary program, from its almost accidental birth through five decades of in-depth reporting by talented producers and beloved correspondents, including fatherly Harry Reasoner, hard-charging Mike Wallace, writer's-writer Morley Safer, soft-but-tough Ed Bradley, relentless Lesley Stahl, and illuminating storyteller Steve Kroft. Executive producer Jeff Fager zeroes in on the stories that changed history - from the tobacco industry exposé to the revelatory interview with scandal-plagued Bill Clinton - the ones that set the standard in nonfiction storytelling, what the program learned from its mistakes, and the human drama that made it all possible.

Fifty Years of 60 Minutes shares the secret of what's made the program exceptional for all these years and how it has maintained such high quality to this day: why founder Don Hewitt believed "hearing" a story is more important than seeing it (and thus why he closed his eyes in the screening room), why competition was encouraged to preserve a sense of urgency, why the "small picture" is the best way to illuminate a larger one, and why the most memorable stories are almost always those with a human being at the center.

©2017 Jeff Fager (P)2017 Simon & Schuster, Inc.
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Fifty Years of 60 Minutes

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.