Discredited Titelbild

Discredited

Power, Privilege, and Community College Transfer

Zeitlich begrenztes Angebot

3 Monate kostenlos
Für 0,00 € im Abo vorbestellen
Angebot endet am 31. Juli 2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen
Aktiviere das befristete Angebot, mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach 3 Monaten bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Discredited

Von: Lauren Schudde, Huriya Jabbar, Kevin J. Dougherty - foreword
Gesprochen von: Rebecca Lam
Für 0,00 € im Abo vorbestellen

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 31. Juli 2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

Für 9,95 € vorbestellen

Für 9,95 € vorbestellen

Vorbestellung bestätigen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

In Discredited, education scholars Lauren Schudde and Huriya Jabbar illuminate the successes and failures of the systems that support student transfer among postsecondary institutions. Schudde and Jabbar show how the decentralized, bureaucracy-ridden, and often confusing process undermines equity and access in higher education. They illustrate how transfer success is closely tied to how educational institutions disseminate information about credit portability, especially for vertical transfer between community colleges and destination universities, in which prospective transfer students often confront hidden curricula and unfounded biases.

This work is grounded in hundreds of interviews, data from a longitudinal study, and a synthesis of five decades of research. Schudde and Jabbar use strategic action fields, a framework that considers how rules and norms are maintained in an existing power structure, to examine the political–ecological contexts in which transfer-intending students and transfer-related college personnel interact within and across organizations. They frame transfer policy as a complex public higher education issue.

Schudde and Jabbar call for transfer reform and offer insight into how transfer outcomes could be improved through better transparency, centralized policy, and even government intervention.

©2024 The President and Fellows of Harvard College (P)2024 Tantor Media
Bildung

Das sagen andere Hörer zu Discredited

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.