Communicate Like a Leader: Connecting Strategically to Coach, Inspire, and Get Things Done Titelbild

Communicate Like a Leader: Connecting Strategically to Coach, Inspire, and Get Things Done

Connecting Strategically to Coach, Inspire, and Get Things Done

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Communicate Like a Leader: Connecting Strategically to Coach, Inspire, and Get Things Done

Von: Dianna Booher
Gesprochen von: Dianna Booher
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

ZEITLICH BEGRENZTES ANGEBOT. Nur 0,99 € pro Monat für die ersten 3 Monate. 3 Monate für 0,99 €/Monat, danach 9,95 €/Monat. Bedingungen gelten. Jetzt starten.

Über diesen Titel

"People don't leave an organization; they leave a boss" has become a truism in the workplace. The most common issue is that employees who get promoted from supervisor to manager or from manager to senior executive don't have adequate leadership and communication skills for the job. As a result, they are stuck in micromanagement mode.

This audiobook addresses the micromanagement problem by providing principles to help professionals think, coach, converse, speak, write, and meet strategically to deliver results. Booher guides listeners through the transition from being a tactical thinker conducting day-to-day administrative work to a strategic thinker dealing with critical problem analysis, generating innovative ideas and aiming at a targeted solution. While strategic thinking is the first step to standing out, if you are unable to communicate your strategic thinking, you will remain stuck. Booher's research-based practice of strategic communication gives managers the training they desperately need as they move into leadership positions.

The ability to take your knowledge, experience, and judgment and translate it for different groups and different levels in an organization transforms leaders from being ordinary to extraordinary.

©2017 Dianna Booher (P)2017 Dianna Booher
Erfolg im Beruf Management & Leadership
Noch keine Rezensionen vorhanden