Change or Die Titelbild

Change or Die

The Three Keys to Change at Work and in Life

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Change or Die

Von: Alan Deutschman
Gesprochen von: Brian Keeler
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

ZEITLICH BEGRENZTES ANGEBOT. Nur 0,99 € pro Monat für die ersten 3 Monate. 3 Monate für 0,99 €/Monat, danach 9,95 €/Monat. Bedingungen gelten. Jetzt starten.

Über diesen Titel

What if you were given the ultimatum: make a radical shift in your life, or lose it all?

This was the question Alan Deutschman posed in "Change or Die", his sensational cover story for the May 2005 issue of Fast Company. Surprisingly, Deutschman concluded that although we all have the innate capability and fundamental need to change our behavior, we rarely do. Against all warnings and reason, heart patients and smokers continue to lead dangerously unhealthy lifestyles, and many doomed companies stick to the same archaic business practices that routinely destine them for failure.

In this inspiring, revelatory book, Deutschman helps deconstruct and demystify five age-old myths about change, including the notions that small, gradual changes are always easier to make and sustain, and that we can't change because our brains become "hardwired" early in life. Introducing breakthrough research and progressive ideas from a diverse selection of medical, science, and business leaders, Deutschman demonstrates how to achieve lasting, revolutionary change.

A powerful book with universal appeal, Change or Die addresses every sphere of life, from companies that must remake their corporate culture to survive, to individuals who must make 360-degree changes in their lifestyle or risk stagnation - or even death. Each chapter also includes several emotional stories about real people who have succeeded or failed in their attempt to change and why.

Change or Die is not about merely reorganizing or restructuring priorities; it's about challenging everyone to make drastic transformations in all aspects of life - changes that are positive, attainable, and absolutely vital.

©2007 Alan Deutschman (P)2007 HarperCollins Publishers
Management & Leadership

Kritikerstimmen

"The book lays out some principles for change that might apply not only to companies but to many facets of life." (U.S. News & World Report)

Noch keine Rezensionen vorhanden