
Black Noir
Mystery, Crime, and Suspense Fiction by African-American Writers
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Für 21,95 € kaufen
-
Gesprochen von:
-
Joniece Abbott-Pratt
-
Sean Crisden
Über diesen Titel
Some of the best-known and most influential pieces of crime fiction have been from African American writers. Be it Walter Mosley's great Detective Easy Rawlins, or the mean streets of Harlem at the hands of Chester Himes, the stories and characters in this anthology have shaped the mystery genre with their own unique viewpoints and styles. Contributors to the collection include Robert Greer, Chester Himes, Walter Mosley, Cary Phillips, Frankie Bailey, and Richard Wright.
©2009 Otto Penzler; Introduction copyright 2009 by Otto Penzler; “Corollary” copyright 1948 by Hughes Allison; “The Canasta Club” copyright 2000 by Eleanor Taylor Bland; “Oprah’s Song” copyright 2009 by Robert Greer; “The First Rule Is” copyright 2009 by Gar Anthony Haywood; “Strictly Business” copyright 1942 by Chester Himes; “Old Boys, Old Girls” copyright 2005 by Edward P. Jones; “Black Dog” copyright 1997 by Walter Mosley; “On Saturday the Siren Sounds at Noon” copyright 1943; renewed in 1969 by Ann Petry; “House of Tears” copyright 2006 by Gary Phillips; revised in 2008; “I’ll Be Doggone” copyright 1998 by Paula L. Woods (P)2021 HighBridge, a division of Recorded Books
Noch keine Rezensionen vorhanden