An Introduction to the Science and Art of Selling Titelbild

An Introduction to the Science and Art of Selling

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 1.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible Premium Mitgliedshaft für nur 0,99 € pro Monat. Dazu erhältst du ein Bonusguthaben von 15 € für Audible.de. Du wirst per Mail benachrichtigt.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

An Introduction to the Science and Art of Selling

Von: Michael Bonilla
Gesprochen von: Roland Purdy
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 1.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 7,95 € kaufen

Für 7,95 € kaufen

ZEITLICH BEGRENZTES ANGEBOT. Nur 0,99 € pro Monat für die ersten 3 Monate + 15 € Audible-Guthaben. Danach 9,95 €/Monat. Bedingungen gelten. Jetzt starten.

Über diesen Titel

Selling is a lot like playing Texas hold ’em. Poker is classified as a limited-information game, and each hand has implied odds of winning. Poker is also a zero-sum game in which one player will win and one player will lose. The ultimate goal of a salesperson is to sell and persuade the qualified consumer to buy.

In poker, a limited-information game, as you progress through your hand, more cards are revealed. As cards are revealed, your odds of winning change, and each player has a better idea of his or her position. The best poker players play the player across the table, not just their hands.

The consumer has very limited information and/or misinformation from research or misleading articles online. Our job as industry experts is to properly qualify the consumer and provide a solution for their specific situation/problem.

The best salespeople, just like the best poker players, are great at talking and reading "tells". My favorite poker player is Daniel Negreanu because he’s a talker and he is able to extract information from other players.

Our job as salespeople is to leverage our knowledge and identify possible solutions for consumers by demonstrating value via benefits. Often we forget the consumer doesn’t know what we know. Most consumers are looking for some guidance and direction. So whether you are new to selling or a seasoned pro, take it one step at a time.

In this audiobook, we are going to cover everything from creating a sales process to prospecting. Most importantly of all, if you find something that works for you in this audiobook, adopt it and make it your own. I cannot stress this enough: Always be closing, and always be ethical. Enjoy!

©2018 Michael Bonilla (P)2018 Michael Bonilla
Marketing & Vertrieb
Noch keine Rezensionen vorhanden