
Building a Visual Brand Identity
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
-
Gesprochen von:
-
Von:
Über diesen Titel
There are plenty of brands - Nike, Apple, and McDonald's just to name a few - that people can immediately identify with a wordless logo.
How can a smaller brand or startup compete with massive budgets and design teams? Is it best for a new brand to be more literal in its logo and brand design?
In today's episode, we talk about the key components of a strong brand visual system, what types of partners might be available at different budget levels, and why you should probably avoid Canva and Fiverr.
Subscribe to my free newsletter and get a free marketing ebook at www.brandsauce.co, and get updates on future podcast episodes.
Have a topic for Joe? Email questions to brandsaucepod@gmail.com.
Noch keine Rezensionen vorhanden