Who Needs College Anymore? Titelbild

Who Needs College Anymore?

Imagining a Future Where Degrees Won't Matter

Reinhören
Zeitlich begrenztes Angebot

3 Monate kostenlos
0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 31. Juli 2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen
Aktiviere das befristete Angebot, mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach 3 Monaten bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Who Needs College Anymore?

Von: Kathleen deLaski, Robert B. Schwartz - foreword
Gesprochen von: Rebecca H. Lee
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 31. Juli 2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

Für 14,95 € kaufen

Für 14,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

With keen insight, Kathleen deLaski reimagines what higher education might offer and whom it should serve in Who Needs College Anymore? In the wake of declining US university enrollment and widespread crises of confidence in the value of a college degree, deLaski urges a mindset shift regarding the learning routes and credentials that best prepare students for success after high school.

The work draws on a decade of design-thinking research from the nonprofit Education Design Lab as well as 150 interviews of educational experts, college and career counselors, teachers, employers, and learners. DeLaski applies human-centered design to higher education reform, engaging the perspective of end users to search for better solutions. She highlights ten top principles based on user feedback and considers how well they are currently being enacted by colleges.

In particular, she urges institutions to better attend to the needs of new-majority learners, often described as nontraditional students, including people from low-income backgrounds, people of color, first-generation students, veterans, single mothers, rural students, part-time attendees, and neurodivergent students. She finds ample opportunity for colleges to support learners via alternative pathways to marketable knowledge. This work suggests innovation as a means of evolution.

©2025 President and Fellows of Harvard College (P)2025 Tantor Media
Bildung

Das sagen andere Hörer zu Who Needs College Anymore?

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.