Trans Studies in K-12 Education Titelbild

Trans Studies in K-12 Education

Creating an Agenda for Research and Practice

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Trans Studies in K-12 Education

Von: Mario I. Suarez - editor, Melinda Mangin - editor
Gesprochen von: JJ Hawkins
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Über diesen Titel

Edited by two prominent figures in trans studies, Mario I. Suárez and Melinda M. Mangin, Trans Studies in K-12 Education brings together scholars and professionals to explore why and how schools should affirm gender diversity and challenge gender-based inequities.

Gathering a wealth of evidence, the book's contributors expose the prevailing norm of gendered environments, which are entrenched in the very design and execution of educational research. The collection also lays out a critical overview of US laws and policies related to gender equity, gender identity, and gender expression and how these frameworks impact educational environments. These findings draw attention to deficit-oriented, pathologizing ideologies that surround nonconforming gender identities and the detrimental, often traumatizing effects on transgender students and educators.

Throughout, the contributors recommend methods for establishing gender-affirming research, policy, and practice. They outline the sociopolitical and legal pathways that trans and nonbinary students and school employees may use to secure education and workplace rights. They discuss the positive gains made by professional development for teachers, LGBTQ+ advocacy, and community programs that successfully support transgender and gender-nonconforming individuals.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2022 the President and Fellows of Harvard College (P)2023 Tantor
Bildung
Noch keine Rezensionen vorhanden