Kostenlos im Probemonat

  • Simplify

  • How the Best Businesses in the World Succeed
  • Von: Richard Koch, Greg Lockwood
  • Gesprochen von: Roger Davis
  • Spieldauer: 8 Std. und 9 Min.
  • 5,0 out of 5 stars (4 Bewertungen)

Streame eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Flexibel pausieren oder jederzeit kündigen.
Simplify Titelbild

Simplify

Von: Richard Koch,Greg Lockwood
Gesprochen von: Roger Davis
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 23,95 € kaufen

Für 23,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Amazon Prime und Audible Logo

Bist du Amazon Prime-Mitglied?

Audible 60 Tage kostenlos testen

    Inhaltsangabe

    For the past 40 years, Richard Koch has wanted to uncover the simple, elemental, elegant and parsimonious principles that are needed to create great new businesses. To qualify, a principle must be so overwhelmingly powerful that anyone can reliably use it towards extraordinary results. Is there any principle that can tell you how to do that consistently and with a high chance of success?

    Working with venture capitalist Greg Lockwood, his coauthor on Superconnect, and supported by research from the elite firm of OC&C Strategy Consultants, Koch has the answer.

    The principle Koch and Lockwood have discovered behind extraordinarily successful businesses is simplifying. Some simplify on price - take Ryanair's budget flights, which still take you from A to B but so cheaply that nearly everyone can afford them, multiplying the size of their market - and some simplify on proposition, such as Apple's decision to cut down on the number of their product lines and focus on perfecting only a few devices. With case studies of famous companies in all different industries from finance to fast food, the authors show how anyone can analyse their business' potential to become a simplifier and which route they should take to maximise the impact.

    ©2017 Richard Koch, Greg Lockwood (P)2017 Little Brown Book Group

    Das könnte dir auch gefallen

    Das sagen andere Hörer zu Simplify

    Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
    Gesamt
    • 5 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      4
    • 4 Sterne
      0
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0
    Sprecher
    • 5 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      1
    • 4 Sterne
      0
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0
    Geschichte
    • 3 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      0
    • 4 Sterne
      0
    • 3 Sterne
      1
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0

    Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

    Es gibt noch keine Rezensionen