Jetzt kostenlos testen

Kostenlos im Probemonat

Streame eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Flexibel pausieren oder jederzeit kündigen.
Für 21,95 € kaufen

Für 21,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Amazon Prime und Audible Logo

Bist du Amazon Prime-Mitglied?

Audible 60 Tage kostenlos testen

    Inhaltsangabe

    The cult classic that revolutionized marketing by teaching businesses that you’re either remarkable or invisible.

    Few authors have had the kind of lasting impact and global reach that Seth Godin has had. In a series of now-classic books that have been translated into 36 languages and reached millions of listeners around the world, he has taught generations of readers how to make remarkable products and spread powerful ideas.

    In Purple Cow, first published in 2003 and revised and expanded in 2009, Godin launched a movement to make truly remarkable products that are worth marketing in the first place. Through stories about companies like Starbucks, JetBlue, Krispy Kreme, and Apple, coupled with his signature provocative style, he inspires readers to rethink what their marketing is really saying about their product. In a world that grows noisier by the day, Godin's challenge has never been more relevant to writers, marketers, advertisers, entrepreneurs, makers, product managers, and anyone else who has something to share with the world.

    ©2020 Seth Godin (P)2020 Penguin Audio

    Kritikerstimmen

    “Seth Godin says that the key to success is to find a way to stand out—to be the purple cow in a field of monochrome Holsteins. Godin himself may be the best example of how this theory works: The marketing expert is a demigod on the Web, bestselling author, highly sought-after lecturer, successful entrepreneur, respected pundit, and high-profile blogger. He is uniquely respected for his understanding of the Internet, and his essays and opinions are widely read and quoted online and off.” (Forbes.com)

    “I love this book! Part wake-up call, part action plan, Purple Cow shows organizations how to add distinction - and avoid extinction.” (Tom Kelley, author of The Art of Innovation

    “Seth Godin alters the way people think about marketing, change, and work.” (Selling Power

    Das könnte dir auch gefallen

    Weitere Titel des Autors

    Weitere Titel des Sprechers

    Das sagen andere Hörer zu Purple Cow, New Edition

    Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
    Gesamt
    • 4.5 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      5
    • 4 Sterne
      0
    • 3 Sterne
      1
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0
    Sprecher
    • 5 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      5
    • 4 Sterne
      0
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0
    Geschichte
    • 4.5 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      3
    • 4 Sterne
      1
    • 3 Sterne
      1
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0

    Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

    Es gibt noch keine Rezensionen