Outmarket the Competition Titelbild

Outmarket the Competition

Advanced Marketing Tactics to Drive Growth and Profitability

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Outmarket the Competition

Von: Nick Doyle
Gesprochen von: Eric Burgher
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 12,95 € kaufen

Für 12,95 € kaufen

ZEITLICH BEGRENZTES ANGEBOT. Nur 0,99 € pro Monat für die ersten 3 Monate. 3 Monate für 0,99 €/Monat, danach 9,95 €/Monat. Bedingungen gelten. Jetzt starten.

Über diesen Titel

The ultimate marketing strategy to help SMB companies break sales plateaus and beat the competition.

Sooner or later, every SMB (small and medium-sized business) hits a sales plateau or runs into significant competition. Even after tapping into all the mainstream channels and executing the best practices, these SMBs can’t increase sales—their channels and budgets are maxed out. To meet today’s challenges, SMB chief executives and senior marketers need to recalculate their budgets, rethink their strategies, and revolutionize their internal systems.

In his book, marketing expert Nick Doyle offers what he calls the "Five-Tactic Marketing Framework,” which unifies brand marketing, performance marketing, integrated campaigns, AI technologies, and lifetime value analytics. Doyle demonstrates that these tools are effective when deployed in isolation but really excel when deployed simultaneously.

You will learn to:

  • Recalculate marketing budgets to reflect the realities of customer lifetime value
  • Select channels and maximize efficiencies for integrated performance marketing campaigns
  • Deploy AI and machine learning tools to enhance efficiency, performance, and insights
  • Beat the competition and grow market share!

If deployed well, with the right strategy, these tactics can mark a watershed moment in the growth of an SMB company—one of expanded reach, optimized spending, and maximized profits.

©2025 Nicholas Doyle (P)2025 Nicholas Doyle
Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Marketing & Vertrieb
Noch keine Rezensionen vorhanden