Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat
Mit Angebot hören
-
No Love Lost
- The Selected Novellas of Rachel Ingalls, Introduced by Patricia Lockwood
- Gesprochen von: Sarah Borges
- Spieldauer: 16 Std. und 3 Min.
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 23,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Inhaltsangabe
Gothic tales from the mistress of the weird behind frogman-romance Mrs Caliban
After a one-night-stand with the Angel Gabriel, a monk is transformed into a pregnant woman. Lost in the fog, two visitors are lured into a ruined candlelit mansion. A wife confiscates her husband's homemade sex doll, only to demand her own. Great-aunts warn of the deadly skin of the pearlkillers.
Rachel Ingalls' incomparable novellas are masterpieces: surrealist, subversive, tragicomic. Prepare to meet what lurks beneath…
'Wonderful.' Margaret Atwood
'Genius.' Patricia Lockwood
'Remarkable.' Joseph Heller
'Perfect.' Max Porter
'Immensely skillful'. Ursula K. Le Guin
'Tender, erotic, singular.' Carmen Maria Machado
'Still outpaces, out-weirds, and out-romances anything today.' Marlon James
'One of the greatest short story writers we have.' The Times
'You are in masterly hands as Ingalls lures you into a swamp of violence and magic.' Sunday Times
'Macabre, fantastic and haunting . . . One of the most brilliant practitioners of American Gothic since Poe . . . Read her at your peril.' Independent
'Fables whose unadorned sentences belie their irreducible strangeness . . . In her vision of intimacy and interdependence, you're simply not safe until everybody else is dead . . . Brilliant.' New Yorker
'Resists definition . . . Her work combines subtlety and horror, magic and stark realism, Greek tragedy and happily-ever-afters . . . Rare and fine. ' Guardian
'Idiosyncratic, haunting, masterly . . . A modern fabulist making myths which explode into strangeness.' Observer