Moving to Outcomes Titelbild

Moving to Outcomes

Why Partnerships Are the Future of Marketing

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Moving to Outcomes

Von: Robert Glazer, Matt Wool
Gesprochen von: Robert Glazer
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 21,95 € kaufen

Für 21,95 € kaufen

Über diesen Titel

From bestselling author Robert Glazer and co-author Matt Wool comes a revolutionary approach to partnership marketing

Partnership marketing is not new; it has existed in many different forms, and under many different names (such as affiliate marketing) for decades. However, thanks to transformative changes in enabling technology and pricing models, as well as a change in both supply and demand, partnership marketing now exists in a more automated, scalable form that few companies have fully leveraged to date. Moving to Outcomes will unlock the keys and show readers how to do so for themselves.

Think about your marketing strategy as you would consider an investment portfolio. Every investment guru advises diversifying your stock market assets to protect against declines in some types of assets. Additionally, if you want better returns, you need to adjust your holdings through diversification and get outside of the traditional asset classes. Once an asset class reaches maturity and ubiquity, you are much less likely to see above-average returns. Investors can't beat the market by investing in the biggest names of today; instead, they need to find the next Microsoft, Amazon, or Tesla.

Marketers today have a choice. They can keep doubling down on advertising with the digital goliaths of today or begin to diversify and invest in other marketing channels, with an eye toward the future.

*Includes a downloadable PDF of the glossary from the book

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2022 Robert Glazer (P)2022 Random House Audio
Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Management & Leadership Marketing & Vertrieb
Noch keine Rezensionen vorhanden