Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat
Mit Angebot hören
-
Management Lessons from Mayo Clinic
- Inside One of the World's Most Admired Service Organizations
- Gesprochen von: Gary Regal
- Spieldauer: 11 Std. und 33 Min.
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
2,95 €/Monat für 3 Monate
Für 21,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Inhaltsangabe
The leader's guide to building a service powerhouse using the approach that made Mayo Clinic the number one health-care system in America.
Mayo Clinic is among the best service organizations in the world. It fosters a culture that exceeds customer expectations and earns deep loyalty from both customers and employees. This classic business guide offers a rare, up-close look at the best practices that drive Mayo Clinic's success. By examining the operating principles that guide every management decision at this legendary institution, authors Leonard Berry and Kent Seltman:
- Demonstrate how a great service brand evolves from the core values that nourish and protect it
- Extrapolate instructive business lessons that apply outside health care
- Illustrate the benefits of pooling talent and encouraging teamwork
- Present a proven prescription for creating sustainable service excellence
Learn how to apply the Clinic's winning methods to your own organization: business concepts that produce stellar results, effective organizational efficiency, and world-class interpersonal service.