KIND
The quiet power of kindness at work
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
0,00 € im Probezeitraum
BEFRISTETES ANGEBOT
Nur 0,99 € pro Monat für die ersten 3 Monate
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Bist du Amazon Prime-Mitglied?Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Für 15,95 € kaufen
-
Gesprochen von:
-
Graham Allcott
-
Von:
-
Graham Allcott
Über diesen Titel
What if someone told you the key to success was kindness?
While it doesn’t always make headlines, there is a growing recognition that kindness is vital to strong performance at work. In the broad range of leadership skills, kindness is inherently quieter, more personal and harder to see – and yes, less interesting or cinematic than controversial tweets and ‘bullying boss’ behaviour. But kindness builds empathy and trust, which ultimately creates a sense of psychological safety – and that safety leads to more creativity; a better quality of decision-making; safer critical thinking; higher levels of staff loyalty, flexibility and retention; a heightened sense of engagement; and, ultimately, higher productivity and profitability.
In KIND, Graham Allcott explores how we can create work cultures that encourage kindness. He argues that, far from being a ‘fluffy’ or nebulous idea, kindness and empathy are 21st century superpowers, which can transform any organization into a dynamic environment where people want to work. The author aims to convince the doubters, as well as helping already ‘kindful’ people, to articulate the power of kindness and make a stronger case for its greater profile in their working environments.
Drawing on psychology and neuroscience as well as management theory and business research, he shows how kindness helps encourage productive and positive work cultures. From busting three important myths that need to be addressed to engage the more cynical reader – or the reader’s more cynical colleagues – to covering ‘The Eight Principles of Kindfulness at Work’, Graham Allcott offers practical advice on how to make kindfulness part of the fabric of your working life so both you and your team can thrive.©2024 Graham Allcott (P)2024 Bloomsbury Publishing Plc
Noch keine Rezensionen vorhanden
