Higher Admissions Titelbild

Higher Admissions

The Rise and Fall of Standardized Testing

Reinhören
0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Higher Admissions

Von: Nicholas Lemann
Gesprochen von: Terrence Kidd
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 14,95 € kaufen

Für 14,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

In the 1930s, American colleges and universities began to screen applications using the SAT, a mass-administered, IQ-descended standardized test. The widespread adoption of the test accompanied the development of the world's first mass higher education system—and served to promote the idea that the United States was becoming a "meritocracy." In Higher Admissions, Nicholas Lemann reflects on the state of America's aspirational meritocracy and the enduring value and meaning of standardized testing.

Lemann writes that the anticipation of the Supreme Court's 2023 decision banning affirmative action, plus the Covid pandemic, led hundreds of universities to stop requiring standardized admissions tests; now a handful of elite universities are reinstituting test requirements. The country is preoccupied with the admissions policies of the most selective universities, but Lemann redirects our attention to an alternate path that American higher education can still take—one that emphasizes a significant upgrade of the entire higher education system. Lemann argues that to improve the state of higher education overall, we should focus not on the narrow chokepoint of admission to highly selective colleges, but on efforts to create as much meaningful opportunity for flourishing in our vast higher education system for as many people as possible.

©2024 Nicholas Lemann; Commentary copyright 2024 by Patricia Gandara, Marvin Krislov, and Prudence L. Carter (P)2024 Tantor
Bildung Politik & Regierungen

Das sagen andere Hörer zu Higher Admissions

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.