Kostenlos im Probemonat

Streame eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Flexibel pausieren oder jederzeit kündigen.
Competing on Analytics Titelbild

Competing on Analytics

Von: Thomas H. Davenport,Jeanne G. Harris
Gesprochen von: L. J. Ganser
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 30,95 € kaufen

Für 30,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Amazon Prime und Audible Logo

Bist du Amazon Prime-Mitglied?

Audible 60 Tage kostenlos testen

    Inhaltsangabe

    From two pioneers in business analytics, an update of the classic book on how analytics and business intelligence are transforming competition and how leading organizations build and compete on an analytical capability. Leading companies are doing more than just collecting and storing data in large quantities - they're now driving their competitive strategies based on data-driven insights. And achieving impressive results: Identifying the most profitable customers, accelerating product innovation, optimizing supply chains and pricing, and leveraging the true drivers of financial performance. The secret weapon? Analytics - sophisticated quantitative and statistical analysis and predictive modeling supported by data-savvy leaders and powerful information technology.

    In Competing on Analytics, Davenport and Harris explain how analytics are transforming the basis of competition in industry after industry. They show how organizations as diverse as Procter & Gamble, Capital One, CEMEX, and the Boston Red Sox are using these tools to outperform rivals, by applying analytics to finance, manufacturing, R&D, and HR and with customers and suppliers. Presenting a practical framework of the five stages of analytical competition, this book provides managers with the road map for becoming an analytical competitor.

    ©2017 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2017 Recorded Books

    Das könnte dir auch gefallen

    Das sagen andere Hörer zu Competing on Analytics

    Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
    Gesamt
    • 4 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      1
    • 4 Sterne
      3
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0
    Sprecher
    • 4.5 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      2
    • 4 Sterne
      1
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0
    Geschichte
    • 4.5 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      1
    • 4 Sterne
      2
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0

    Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

    Es gibt noch keine Rezensionen