Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • All Marketers Are Liars

  • The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World
  • Von: Seth Godin
  • Gesprochen von: Seth Godin
  • Spieldauer: 4 Std. und 17 Min.
  • 4,5 out of 5 stars (26 Bewertungen)

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

All Marketers Are Liars

Von: Seth Godin
Gesprochen von: Seth Godin
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

Every marketer tells a story. And if they do it right, we believe them. We believe that wine tastes better in a $20 glass than a $1 glass. We believe that an $80,000 Porsche Cayenne is vastly superior to a $36,000 VW Touareg, which is virtually the same car. We believe that $225 Pumas will make our feet feel better, and look cooler, than $20 no-names... and believing it makes it true.

Successful marketers don't talk about features or even benefits. Instead, they tell a story. A story we want to believe.

This is a book about doing what consumers demand; painting vivid pictures that they choose to believe. Every organization, from nonprofits to car companies, from political campaigns to wineglass blowers, must understand that the rules have changed (again). In an economy where the richest have an infinite number of choices (and no time to make them), every organization is a marketer and all marketing is about telling stories.

Marketers succeed when they tell us a story that fits our worldview, a story that we intuitively embrace and then share with our friends. Think of the Dyson vacuum cleaner or the iPod.

But beware: If your stories are inauthentic, you cross the line from fib to fraud. Marketers fail when they are selfish and scurrilous, when they abuse the tools of their trade and make the world worse. That's a lesson learned the hard way by telemarketers and Marlboro.

This is a powerful book for anyone who wants to create things people truly want as opposed to commodities that people merely need.

©2005 Seth Godin (P)2005 Audible, Inc.
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2
activate_samplebutton_t1

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Das ist Marketing! Titelbild
Purple Cow, New Edition Titelbild
Building a StoryBrand Titelbild
Tribes Titelbild
This Is Marketing Titelbild
The Dip Titelbild
Expert Secrets Titelbild
Permission Marketing Titelbild
Made to Stick Titelbild
10x Is Easier than 2x Titelbild

Das sagen andere Hörer zu All Marketers Are Liars

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    15
  • 4 Sterne
    8
  • 3 Sterne
    3
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    19
  • 4 Sterne
    5
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    1
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    15
  • 4 Sterne
    9
  • 3 Sterne
    2
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    3 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    3 out of 5 stars

Not too good

Interessting to listen to but eventually you won't leave with any new knowledge. Would not reccommand.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

1 Person fand das hilfreich