A Teacher's Guide to Learning Student Names: Why You Should, Why It’s Hard, How You Can Titelbild

A Teacher's Guide to Learning Student Names: Why You Should, Why It’s Hard, How You Can

Teaching, Engaging, and Thriving in Higher Ed, Book 2

Reinhören
Zeitlich begrenztes Angebot

3 Monate kostenlos
0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 31. Juli 2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen
Aktiviere das befristete Angebot, mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach 3 Monaten bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

A Teacher's Guide to Learning Student Names: Why You Should, Why It’s Hard, How You Can

Von: Michelle D. Miller
Gesprochen von: Emma Faye
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 31. Juli 2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

Für 7,95 € kaufen

Für 7,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

If teachers want an inclusive, engaging classroom, they must learn their students' names. Sound advice, but rarely does it come with practical guidance—which is precisely what this book offers. Eschewing the random tips and mnemonic tricks that invariably fall short, Michelle D. Miller offers teachers a clear explanation of what is really going on when we learn a name, and a science-based approach for using this knowledge to pedagogical advantage.

Drawing on a background in the psychology of language and memory, Miller gives a lively overview of the surprising science of learning proper names, along with an account of why the practice is at once so difficult and yet so critical to effective teaching. She then sets out practical techniques for learning names. In her discussion of certain factors that can make learning names especially challenging, Miller pays particular attention to neurodivergence and the effects of aging on this form of memory. A Teacher's Guide to Learning Student Names lays out strategies for putting these techniques into practice, suggests technological aids and other useful resources, and explains how to make name learning a core aspect of one's teaching practice.

This concise guide provides teachers of all disciplines and levels an invaluable tool for creating a welcoming and productive learning environment.

©2024 The University of Oklahoma Press, Norman, Publishing Division of the University (P)2024 Tantor Media
Bildung

Das sagen andere Hörer zu A Teacher's Guide to Learning Student Names: Why You Should, Why It’s Hard, How You Can

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.