
Why customer relationship management is essential
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
-
Gesprochen von:
-
Von:
Über diesen Titel
Sometimes when we speak about CRM systems, we get lost in the technicalities of what those systems can do, and whilst they are important to know about and implement, we talk today about the theory behind managing that customer data and customer relationship management.
As ever, any questions from the podcast let us know by emailing letschat@twothirdsdifferent.com
To hear more from Chris & Sam, follow the business pages below:
Facebook - https://www.facebook.com/TwoThirdsDifferent Instagram - https://www.instagram.com/TwoThirdsDifferent/ LinkedIn - https://www.linkedin.com/company/twothirdsdifferent Sam's LinkedIn - https://www.linkedin.com/in/samhoward-digitalmarketer/ Chris' LinkedIn - https://www.linkedin.com/in/chris-dillon-ttd/ YouTube - https://www.youtube.com/channel/UCWstvN0FbaqJIUlL4mZtjxA Website - https://www.twothirdsdifferent.com/
We hope you enjoy!
The Marketing Hour with Chris & Sam, weekly, Fridays at 2pm!