S06 E05 - Rethinking the Withdrawal of Playtime
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.
            
                    
                
      
  
            
            
        
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
            
                    
                
      
  
            
            
        
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
            
                    
                
      
  
            
            
        
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
  
      
      
        
                    
 
  
                        
                
 
  
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
            
                    
                
      
  
            
            
        
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
- 
    
        
 
	
Gesprochen von:
 
- 
    
        
 
	
Von:
 
Über diesen Titel
Send us a Text Message.
In this episode we speak with Dr Tom Clements, an Educational Psychologist, about the problems with withdrawing playtime from children and young people. 
We discuss why teachers may resort to removing playtime and how they view this approach touching on a realisation that this can often be making the problem worst. We discuss alternatives to the removal of punishment that teachers themselves came to in the course of the project and think about why it is important that teachers reflect on this as a tool they use in the classroom. 
X: @emcurriculum
Music: "Moodswing" by Poddington Bear
From the Free Music Archive
CC by NC
                        
 
  
Noch keine Rezensionen vorhanden
                
            
        
    
                                    
    
                                                
                                            
                                        
                                    
                            
                            
                        
                    