
"Depressed, But Doing My Best: How Professors’ Openness can benefit students"
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
-
Gesprochen von:
-
Von:
Über diesen Titel
Does talking about an instructor’s mental health in the classroom help or hurt? In this episode, we dive into the research on instructors disclosing their experiences with depression—how it impacts students, shifts classroom dynamics, and challenges the traditional boundaries of academia. Can their openness foster connection and resilience, or is this just TMI? Join us as we unpack the upsides (and potential pitfalls) of bringing mental health directly into the classroom.
🎧 Listen in for unfiltered insights, real research, and a fresh take on mental health in higher ed. #UnfilteredConvos #MentalHealthInAcademia #SyllabusConfessions
Noch keine Rezensionen vorhanden