
Building a Brand Identity for Reply Two
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
-
Gesprochen von:
-
Von:
Über diesen Titel
Episode 3: Left brain + right brain = A newsletter's secret weapon. Unpacking how the new email newsletter agency, Reply Two, developed their brand identity. Where Ambreen's design expertise balance Sam's stoicism to create something that kinda just works. We share the messy journey, from terrible name ideas to finding a brand voice that doesn't sound like every other marketing agency.
You'll discover how the creative tension between design thinking and systems analysis helps us solve the technical headaches keeping creators from building their media empires.
Timestamps:
- 00:00 Branding that works harder than ads
- 00:41 Meet the odd couple behind Reply Two
- 02:02 Ambreen's design approach to creator problems
- 02:51 Sam's systems thinking (and why it matters)
- 04:39 When creative meets analytical
- 06:22 Naming failures and final success
- 08:34 Building a visual identity that means something
- 11:00 Finding a voice that sounds like humans
- 12:17 Understanding what creators actually need
- 15:26 Branding lessons you can use
- 17:46 Why authenticity beats marketing every time
Some free Reply Two resources available 24/7
- Listen at https://replytwo.com/podcast
- Wiki and Prompt Library: https://replytwo.com/wiki
- Boring Blog Post: https://replytwo.com/blog/brand-identity-for-our-email-newsletter-agency
Das sagen andere Hörer zu Building a Brand Identity for Reply Two
Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.
Es gibt noch keine Rezensionen