Viralnomics: How to Get People to Want to Talk About You Titelbild

Viralnomics: How to Get People to Want to Talk About You

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Viralnomics: How to Get People to Want to Talk About You

Von: Jonathan Goodman
Gesprochen von: Pete Cataldo
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 7,95 € kaufen

Für 7,95 € kaufen

Über diesen Titel

Discover how to get the right type of people to talk about you.

Are you sharing great work, but it seems nobody is listening? Does it seem like you're at the mercy of social networks' mysterious algorithms? Do you feel like it is an insurmountable task to understand and leverage social media?

In Viralnomics: How to Get People to Want to Talk About You, Jonathan Goodman shows you how to appeal to people's desires and get them to share your message as an extension of themselves.

In this engaging, entertaining, and educational quick listen, you will discover:

  • Methods to ethically persuade on social media
  • How to identify and befriend the real influencers (they aren't who you think they are)
  • A concept buried deep in psychological research that holds the secret to purposeful social sharing
  • The two keys to creating true power
  • How to craft your messages and build your networks

If you desire to get your product or service out to the right audience, you don't need to understand what buttons to push, you need to understand and appeal to the people pushing them. This book will help.

©2016 J. Goodman Consulting Inc. (P)2016 J. Goodman Consulting Inc.
Marketing & Vertrieb
Noch keine Rezensionen vorhanden