The Greatest Personal Brand Story Ever Told Titelbild

The Greatest Personal Brand Story Ever Told

A 2,000-Year-Old Guide to Make Your Brand More Human

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Greatest Personal Brand Story Ever Told

Von: Lisa Apolinski
Gesprochen von: Lisa Apolinski
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 7,95 € kaufen

Für 7,95 € kaufen

Über diesen Titel

Timeless Wisdom For Modern Marketing

Uncover a 2,000-year-old branding roadmap, showcasing how Jesus forged lasting connections without modern technology. Discover how to humanize your brand by understanding the people behind it, drawing inspiration from Jesus’s ability to unite diverse audiences. Reflect on the timeless principles that propelled Jesus’s influence and consider their application to your personal brand or organization in today’s dynamic digital landscape.

The Greatest Personal Brand Story Ever Told challenges listeners to view Jesus as a personal brand rather than a religious figure, offering insights for organizations seeking relatability. While referencing biblical quotes, the focus is not on religion but on guiding organizations seeking relevance and relatability.

This book was written by four time author (and human) Lisa Apolinski with the exception of the two Easter Egg Hunt paragraphs written by AI for comparison purposes in Chapter 13. No AI programs were harmed in the making of this book.

©2024 Lisa Apolinski (P)2025 Lisa Apolinski
Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Marketing & Vertrieb
Noch keine Rezensionen vorhanden