The Center of Experience, Second Edition Titelbild

The Center of Experience, Second Edition

A Blueprint for Creating the Experience-Led Enterprise (House of the Customer)

Reinhören
Zeitlich begrenztes Angebot

3 Monate kostenlos
0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 31. Juli 2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen
Aktiviere das befristete Angebot, mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach 3 Monaten bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Center of Experience, Second Edition

Von: Greg Kihlstrom
Gesprochen von: Kenneth Montgomery
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 31. Juli 2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

Für 7,95 € kaufen

Für 7,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

We find ourselves at an inflection point in the relationship between brands and their audiences, where customers and employees are demanding better and more valuable experiences. Companies must keep up with this demand in order to remain competitive. This includes competition for both customers as well as employees. More importantly, while many organizations have traditionally focused on external-facing initiatives first, it is the ones which start internally that have the greatest potential to provide long-term positive benefits.

The book provides a blueprint for organizations to implement a center of excellence incorporating brand experience, or the combination of customer and employee experience. Each property of experience is articulated and explained in detail, including brand, governance, culture, platform, measurement, and environment. The book also provides recommendations on how an organization can begin to implement a Center of Experience of their own, and how success is measured.

The Center of Experience features a foreword from Diane Magers, former interim CEO for the Customer Experience Professionals Association (CXPA) and founder and CEO of Experience Catalysts, and a pioneer in the discipline of experience.

This second edition provides additional insights from during and after the pandemic, and clarifies many of the book’s points to focus the listener on tangible first steps. It serves as a companion piece to Kihlström’s Meaningful Measurement of the Customer Experience (2022), and the internationally best-selling House of the Customer (2023).

©2023 The Agile Brand (P)2023 The Agile Brand
Arbeitsplatz- & Organisationsverhalten Management & Leadership Marketing & Vertrieb

Das sagen andere Hörer zu The Center of Experience, Second Edition

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.